Familieopstillinger - workshop

Ny dato på vej!

To intensive dage med familieopstillinger - gruppeopstillinger

Så bliver det igen muligt at være med til to dage med dette fantastiske felt-arbejde, som familieopstillinger/systemiske opstillinger er. Alle deltagere får deres opstilling på.

Derudover er der rig mulighed for at lade sig berøre dybt som repræsentant i andres opstillinger. Familieopstillingsworkshoppen er for alle med interesse eller nysgerrighed.

Hvad er familieopstillinger?

Familieopstillinger - Bert Hellinger er fader til denne særdeles kraftfulde, levende og sjælsfyldte metode til forløsning af forviklinger. I kølvandet på ham, har mange faggrupper taget metoden til sig og videreudviklet den i mange forskellige retninger indenfor terapi og udvikling.

På Tobias-Skolen kan du deltage i Familieopstillings-Workshops, hvor du arbejder med egne og andres forviklinger.

Enkelte workshops har fokus på det individuelle arbejde med klienter og/eller parforhold. Her vil flere deltagere have mulighed for at få lavet deres egen individuelle opstilling, ligesom der vil være teori og øvelser i mindre grupper, med henblik på at lære metoden med egne klienter. Andre workshops er bygget op omkring transformation og forløsning via gruppeopstillinger.

En tidligere workshop-deltager udtaler:

"Det kræver, at man har været der selv for helt at vide eller forstå, hvad det handler om. Det er absolut udenfor fatteevne, at man bare sådan kan gå ind i et andet menneskes "bevidsthedsfelt", og i den grad mærke på egen krop, hvad vedkommende har med sig fra tidligere - endda generationer tilbage.

Jeg må indrømme, at jeg var skeptisk.... Både i forhold til, om jeg overhovedet kunne "finde ud af det", men også i forhold til alle de meget særlige beretninger, jeg havde hørt om, hvor fantastisk og transformerende familieopstillinger er.

Folk brænder jo tit for noget, de lige har været afsted til. Men jeg må erkende, at erfare familieopstillinger på egen krop, er udenfor ords rækkevidde. Jeg kan blot sige, at jeg er grebet af det som jeg ikke har været grebet af noget før og jeg kan mærke, at min rejse, hvad det angår, først lige er begyndt"

Download Brochure & Håndbog

Find et hyggeligt sted og læs om hele psykoterapeut-uddannelsen når det passer dig.

Hvad siger klienterne

Læs om den forskel, som du også kan gøre som Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut.