Den spirituelle værktøjskasse

Her finder du en række spændende artikler om psykospirituel vækst samt tilhørende værktøjer og øvelser, som du kan bruge derhjemme til at arbejde med din egen vækst og udvikling.

Artikler & værktøjer

Magasinet Liv & Sjæl, Psykologi samt Prana har bragt flere artikler af og om Lene Ince og hendes tilgange til terapi og vækst.

Øvelser til reflektion

Her finder du øvelser, der inviterer til dine egne refleksioner, meditationer og/eller andre spændende processer!

Vil du vide mere?

Bliv inspireret og få dybere indsigt i sprituel og personlig vækst. Du kan også skrive til Lene med de emner, der optager dig!

Gratis Intro-dag

Invitation til gratis introduktionsdag