Et lys i mørket, at blive set & rummet...

"Vil bare fortælle dig, at du blev mit lys i mørket. Dengang for flere år siden, jeg kom til dig første gang, blev jeg mødt og rummet og set på en måde, jeg ikke var blevet før.

Det var, som om du talte lige ind i mig og fik åbnet den dør, jeg havde glemt nøglen til. Og hvor har jeg hældt mange tårer ud af den og hos dig og blevet mødt af dit fantastiske blik og store hjerte, som gav mig tilladelse til at ha’ det, som jeg havde det.

Jeg er blevet så meget klogere på de år, jeg har været klient og også elev hos dig. Jeg ser og møder mig selv og min smerte og begrænsninger og nogle gange angst på en helt anden måde, fordi jeg tør rumme og favne det, i stedet for at pakke det væk og frygte det. Jeg ved, at svarene findes i smerten mange gange, og det har givet mig en helt anden måde at komme videre på i mit liv. Tak for den indsigt, Lene, og for at du altid er der i den anden ende af min livsline."

Christina
Cand.ling.merc., life og stress coach

Christina

“Jeg blev mødt og rummet og set på en måde, jeg ikke var blevet før