Gitte Søttrup

Som psykoterapeut er min største ressource, at jeg for 10 år siden som ambitiøs sygeplejerske selv havnede i klientstolen med en følelse af at være handlingslammet og på kanten til døden. Jeg var alvorligt ramt af stress, depression og angst, hvilket stak dybere bl.a. i form af fortrængte traumer, som jeg ikke havde taget mig af. Min vej tilbage til mig selv, har givet mig mange uvurderlige erfaringer. Det har været med til at forme mig som en empatisk, kærlig og konkret terapeut.

Hos mig vil du som klient, uanset hvad du kommer med, blive mødt af en stor ydmyghed og respekt over, at du viser mig tillid. Jeg ved, hvor svært det kan være, at mærke sig selv og ikke mindst at blive set midt i det allermest sårbare.

Som arbejdsmetode benytter jeg flere forskellige tilgange, og disse kombinerer jeg, så de lige præcis tilpasses dig, og det sted, hvor du er i din proces.

Gennemgående for min praksis er dog altid, at jeg udover det mentale (vores tanker) også inddrager følelserne og det kropslige. Det gør jeg, fordi jeg på den måde sikrer, at det du arbejder med, ikke blot bliver husket, men også bliver følt og mærket, hvilket er vigtigt i forhold til at danne nye ”veje” i hjernen (heling).

centrum af Viborg

Gitte Søttrup
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2021"
Skottenborg 12-14