SHAMANISTISK, BEVIDSTHEDSUDVIDENDE KROPS- & PSYKOTERAPI

TRAUMETEAPEUT | SHAMANISTISK TRÆNET FACILITATOR | TANTRISK SEXOLOG

Inden for det shamanistiske er et af grundprincipperne, at alt er forbundet og at vi, og alt omkring os, er del af en større helhed. I vores moderne samfund og livsstil lever de fleste af os som satellitenheder uden dybere forbindelse til os selv, andre og verden omkring os. Netop den manglende forbindelse er medvirkende årsag til at mange af os føler os ensomme, depressive, udbrændte og mangler energi i vores liv.

Forbindelse starter med forbindelsen til dig selv, dit eget indre og i mødet med både sind, krop og sjæl; med alt hvad du bærer med dig og har samlet op undervejs på din rejse i dette (og måske end da tidligere liv). Alle vores tilstande er værdifulde uanset om vi oplever dem som behagelige eller ubehagelige! De udfordrende og ubehagelige tilstande kan bruges som døre til større bevidsthed og læring i vores selvudviklingsrejse. Det er udenfor vores komfort zone at udvikling sker. Samtidig besidder vi alle sammen adgang til tilstande af ro, velvære og lykke (den slags som kommer dybt indefra og ikke afhænger af de ydre omstændigheder). Det kan være de er gemt godt væk, men forbindelsen til de tilstande er en del af os alle.  Vi kan lære at opøve større kontakt til de tilstande og mobilisere dem som ressourcer i vores liv.

Min mission med bevidsthedsudvidende terapi er at hjælpe dig til et mere helt liv hvor det spirituelle (hvordan du end vælger at betegne det og hvordan det end opleves af dig) er et supplement til dit jordiske liv frem for at blive en flugt fra det.

Er du klar til at tage ansvar for din selvudvikling i et trygt, kærligt, ikke-fordømmende og terapeutisk rum hvor du vil blive skubbet kærligt til at tage dine sande skridt i dit liv, så kontakt mig for en snak om hvordan jeg kan hjælpe dig med netop det.

Fårevejle på Vestsjælland

Avilou Søby
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut 2019"
Fårevejle