Terapi hos Hanne Tempeldal

Hannes meget kærlige og nænsomme måde at arbejde på har gjort mig tryg i processen med mit udviklingsarbejde. Kombinationen af psykoterapi og kropsarbejde har været ideel for mig.

At vandre er en givende måde at "flytte" sig på. Storslået natur, ingen gøremål og masser af stille stunder. Nye mennesker og Hannes input i form af vedkommende tekster samt stærke ene-/parøvelser. Givende samtaler med Hanne, når man har brug for det.

Jeg kan varmt anbefale vandreture med Hanne. Der er sørget for alt.

/Dorthe

Det har virkelig betydet rigtig meget for min udvikling og min vej hjem, at du har været der for mig. Både i terapien, men så sandelig også imellem, hvor jeg havde brug for at vide og mærke, at du var der, så mig og hørte mig, men også tillod mig at være sådan.

/Lone

Jeg gik i terapi hos Hanne Tempeldal igennem et år. I starten var behandlingerne 2 gange i ugen, senere med længere mellemrum.

Jeg kom til Hanne, fordi jeg følte, at jeg var i en fastlåst situation og ikke selv kunne komme videre, selv om jeg på flere forskellige måder havde forsøgt. Jeg var dybt såret og, fandt jeg ud af, meget vred. Hanne mødte mig, med alt, hvad jeg på det tidspunkt indeholdte, på en åben, accepterende og kærlig måde.

Hanne kombinerede kognitiv terapi med kropsterapi og meditation. Det var rigtig godt for mig at lære, hvad min krop forsøgte at fortælle mig. Jeg havde længe ikke mærket efter, og jeg fandt ud af, at min krop havde mange af de svar, jeg søgte. I meditationen kunne jeg arbejde videre med at forløse gamle, traumatiske følelser.

Vi arbejdede også med tegninger og familieopstilling. Her kunne min underbevidsthed fortælle mig noget om hvordan jeg placerede mig selv i forhold til andre mennesker.

Jeg har også været med på Hannes Mosaik kursus.Det var spændende og sjovt - en snegl opstod, da jeg slap kontrollen og lod mig selv blive kreativ med opmuntring og støtte fra Hanne, da jeg var ved at give op.

Jeg har også været med på et af Hannes vandreture på Mors. Vi var en lille gruppe på 8. Det var en dejlig vandretur med dagens tema, øvelser, tegning og meditation.

Jeg vil på det varmeste anbefale Hanne, hvis du har brug for en psykoterapeut eller bare gerne vil udvikle dig.

/Kærligst Nina

HANNE TEMPELDAL