Camilla Lotus Borg

Jeg kan hjælpe dig med at få bedre kontakt til at mærke dine egne behov og grænser, og lære at give udtryk for dem på en sund måde.

Gennem terapien kan jeg hjælpe dig med at slippe de begrænsende overbevisninger der står i vejen for, at du lever i overensstemmelse med din egen sandhed. Jeg kan ligeledes hjælpe dig til at få øje på din egen smukke essens, din unikke kerne, og tage plads med alt det du måske ikke tør fylde med i verden.

Udover samtaleterapien inddrager jeg kroppen meget, fx. gennem dans, kropsarbejde på briks eller på madrasser på gulvet.
Jeg tilbyder også sessioner med åndedrætsterapi.
Jeg har selv gennemgået en transformerende rejse fra genert og stille pige, til idag at være en stærk kvinde der tør fylde og stå i min egen kraft.
Jeg ved derfor hvor stor en opgave det kan føles som om du står overfor, men jeg ved at inde i alle mennesker, bor der en stærk urkraft, som venter på at blive forløst.

Jeg ved også hvor vigtigt det er, at du mærker stor tryghed undervejs, for at gøre det arbejde der skal til, for virkelig at vokse og blomstre med hele dig.
Jeg skaber et trygt og kærligt rum, hvor du vil mærke at der er plads til hele dig. Der en ingen sider af dig der ikke er velkomne, alt må være der.
Du er velkommen til at ringe til mig for en uforpligtende samtale, så du kan mærke om jeg er den rette terapeut for dig.

Stenlille

Camilla Lotus Borg
"Kom hjem i din krop og mærk din kraft igen"
Stenmaglevej 18