Anette Mark

Mærker du utryghed, træthed, angst, sorg, ensomhed eller noget helt andet uden du kan sætte ord på?

Jeg tilbyder et kærligt rum hvor jeg med nænsomhed og i dit tempo, vil støtte dig med det som fylder i dig. Terapien vil altid være et samarbejde, så tryghed er essentielt for at der kan ske en transformation. Det terapeutiske forløb, vil altid være tilpasset den enkelte og tilrettelægges i et samarbejde med klienten, alt efter hvilke problematikker der lever. Min tilgang til terapi er at krop sind og sjæl hænger sammen.

Jeg er terapeut, lillesøster, mor, bedstemor, fraskilt, kæreste, livsnyder, sensitiv, kreativ, danser, underviser, jeg er MIG. Jeg er en modtager og en sender af energi. Alt afhænger af hvilke relationer jeg er i. Spørger du om min alder, vil mit svar afhænge af dagen. Nogle dage føler jeg mig som en 4-årig, andre dage som en 100-årig. Jeg går i en skole der kaldes livet, som aldrig slutter med at lære mig nyt. Nogle ting i livet valgte jeg selv at lære, andre har livet valgt at lære mig. Frygt/angst, vrede, tristhed, skam, glæde, kærlighed og samhørighed har alle været med på min rejse.

Mit virke som intergrativ krop og psykoterapeut, healings massør, mindfulness og yoga instruktør har givet mig berøring med mennesker i alle aldre. Det er og har været livs berigende, da jeg brænder for at hjælpe mennesker.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte mig på tlf. 26241931

Jeg glæder mig til at støtte dig på din rejse.

Krops og psykoterapi

"Færdiguddannet i 2023"