Sara Ditlev Kristensen

Terapi er for alle, der ønsker personlig udvikling. Oplever du udfordringer med kærligheden, enten til dig selv eller andre? Oplever du selvkritik og usikkerhed i forhold til egne evner?
Årsagerne kan være mange og sammen kan vi gå på opdagelse i det.
Vi bliver født som unikke mennesker, med hver vores særlige udtryk og egenskaber. Gennem vores opvækst møder vi verden på forskellig vis og må tilpasse os. Vi opgiver vi kontakten til dele af os selv og dermed fjerne vi os fra vores oprindelige kvaliteter.
Som terapeut hjælper jeg dig til at genfinde kontakten til dig selv. Hos mig møder du et kærligt, trygt og kreativt rum, hvor vi sammen kan gå på opdagelse i alt, hvad der er dig. Jeg hjælper dig med at forstå og være med det, som er svært eller gør ondt. Selv små skridt kan føre store ændringer med sig – og du skal vide, at selvom livet kan gøre ondt, er det altid muligt at finde tilbage til glæden.

Et forløb hos mig, tager udgangspunkt i både krop og sind, og derfor vil du opleve terapien som et sammenspil mellem kropsterapi på briks og klassisk samtaleterapi. Derudover er min tilgang til terapi undersøgende og kreativ, hvor jeg altid søger at gå den vej, der giver mest mulig mening for dig.

Jeg ser frem til at høre fra dig

Kærlig hilsen
Sara Ditlev