Camilla Bachofner

Enkelte tilstande eller følelser kan begynde at fylde så meget, at de nærmest bliver det eneste omdrejningspunkt i vores liv. Det kan betyde vi begynder at fjerne os fra det liv og de relationer vi egentlig gerne vil og måske taber vi efterhånden kontakten til os selv.

Min tilgang til terapi er relationel levende og integrativ. Hvor terapien bevæger sig i mellem; at forstå og møde det der fylder i dit liv, samt at få kontakt til og udfolde det du inderst inde ønsker.
I den integrative terapi bliver det muligt at inddrage forskellige metoder fra det psykoterapeutiske felt, alt efter hvad netop giver mening for dig og din terapi.
Samtalen vil som udgangspunkt danne rammen. Kropsterapeutiske, meditative og mere kreative elementer vil ofte flyde naturligt med ind i rummet og samtalen. Men det er dit rum, din terapi og dine rammer. Naturen kan også danne din ramme.

Jeg er medlem af foreningen af danske psykoterapeuter FaDP og værner om dit fortrolige rum.
Før jeg begyndte at arbejde som integrativ terapeut har jeg arbejdet i 10 år med bevægelse, kognitiv-, koordinativ træning, samt genoptræning.

Du skal være så hjertelig velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål eller vil aftale en tid.
Før første session, forslår jeg altid at vi først får en lille snak på telefonen. Denne er gratis.
En session koster 850,-kr
Terapilokalet ligger på Adlers Allé 136A i 4540 Fårevejle Stationsby.

Fårevejle Stationsby

Denne terapeut tilbyder desuden også terapi online

Camilla Bachofner
"Når noget fylder for meget eller for lidt"