Celia Ekvall Fischer

Jeg tilbyder terapi til børn, unge og voksne i min klinik, der er beliggende naturskønt udenfor Borup.

Udover at være i gang på 4. år af uddannelsen til psykoterapeut, er jeg færdiguddannet integrativ somatisk traumeterapeut. Jeg er også uddannet sexolog, så alle aspekter af seksualitet, kropslig skam, manglende lyst, tantra mm kan medtages i et terapeutisk forløb. Endelig har arbejdet med plantemedicin en helt særlig plads i mit hjerte og jeg tilbyder sessioner med særligt fokus på intention & parathed inden en ceremoni samt integration & fordybelse efter.

Et terapeutisk forløb giver dig mulighed for den selvomsorg og fordybelse, vi ofte glemmer at prioritere i en travl hverdag. Det er et trygt frirum, hvor netop du bliver set, hørt og rummet. Livsomstændigheder, der har gjort, at forskellige hjerterum er blevet lukket ned ofte tidligt i livet, bliver set på med kærlige øjne, så sorgbearbejdning, tilgivelse og healing kan finde sted. Gennem kropsterapi, samtale, tegneterapi, indre barn arbejde og andre terapeutiske virkemidler bliver der dannet bro mellem krop, sind og følelser og du vil kunne få en følelse af at komme hjem i dig selv. Terapi er lige så meget udfoldelse af potentialer, drømme og livsformål, som det er afvikling og ændring af mønstre, adfærd og overbevisninger, der ikke længere tjener os.

Et forløb starter altid med en uforpligtende samtale over telefonen. Jeg glæder mig til at høre fra dig. Kærligst, Celia

Borup

Denne terapeut tilbyder desuden også terapi online

Celia Camilla Clausen