Louise Lemche Erichsen

Mit navn er Louise, jeg er uddannet pædagog og så er jeg 3. årsstuderende på uddannelsen til Integrativ Krops- og Psykoterapeut ved Tobiasskolen. I terapi hos mig vil relationen mellem klient og terapeut være et nødvendigt og essentielt udgangspunkt for forløbet da, forskning viser, at dette er afgørende for terapiens virkning.
Dette udgangspunkt vil jeg sikre ved at møde dig tillidsfuldt, fordomsfrit og nysgerrigt. I et gensidigt samarbejde vil vi finde frem til og kaste lys på de tanke- og handlemønstre, begrænsende overbevisninger og udfordringer, som spænder ben for dig i din hverdag.
Der vil også være et stort fokus på dine ressourcer, din sjæls kvaliteter, dine drømme, din kraft, dit potentiale og dine ønsker for fremtiden. Dermed sikrer vi, at der bliver lagret nye måder at være i livet på, når nu der skal gives afkald på det gamle, som ikke længere tjener dig.

Jeg arbejder integrativt hvilket vil sige, at jeg arbejder med flere tilgange som f.eks. samtaleterapi, energiarbejde, familieopstilling, terapi i naturen, nervesystemisk, tegneterapi og ikke mindst kropterapeutisk. Din kloge krop husker og netop derfor er den kropslige fornemmelse meget vigtig at skabe kontakt til. Det giver os en mulighed for at lære os selv at kende på et dybere plan.

Kontakt mig gerne for en uforpligtende telefonsamtale, hvor der er mulighed for at mærke, om jeg er den rette terapeut for dig. Jeg vil glæde mig til at følge dig på din rejse til mere glæde og et mere levende liv.

Haderslev, Halk
Udekørende mod kørselstillæg