Thomas Kirkevang

¡Ofrezco terapia en español!

Integrativ terapi med hjerte, krop og sjæl

Jeg tilbyder krops- og psykoterapi tilpasset dine behov og ønsker. Jeg møder dig altid i det du står i netop nu.

Om mig

Mit navn er Thomas. Jeg er krops- og psykoterapeut studerende på sidste år og jeg brænder for at facilitere rammerne for at du kan træde ind på din unikke vej i livet. Gennem nærværende kontakt går vi sammen gennem dine indre landskaber af svære eller stagnerede tilstande som angst, depression, skyld, skam, misbrug eller sorg og regulerer dit nervesystem så du kan genfinde balancen.

Hvorfor terapi?

For mange betyder det at gå i terapi, at man der er noget i vejen med en eller at man er syg. For mig er det at gå i terapi en del af et bevidst valg om at gøre det som er rigtigt for dig. Et terapeutisk forløb hos mig tilbyder dig muligheden for at forløse de ting i dit liv, som måske i lang tid, har udfordret dig og forhindret dig i at træde ind i livet med dit sande jeg.

Måske kender du det at møde de samme mønstre i dine relationer igen og igen. Måske føler du, at du er faret vild og vejen frem synes umulig at finde eller måske virker livet tungt og meningsløst. Hvad end din udfordring er, så findes der en vej til et sted hvor du igen kan tage livet fuldt ind, hvor problemer blot er udfordringer, hvor indvikling bliver til udvikling, hvor kærligheden kan få lov til at blomstre og hvor dit hjerte atter kan finde sin plads som din sandhed og betroede guide gennem livet. At træde ind på vores vej i livet er ofte ikke et let valg. Det er mit ønske at være en støtte til dig i din proces og hjælpe dig til at tage de skridt, som er sande for dig.

Hvordan foregår det?

En session hos mig varer 90 minutter. Før vores første møde vil vi have talt sammen i telefonen for at du kan mærke, om jeg virker som den rigtige terapeut for dig. Samtalen er anonym, gratis og helt uforpligtende. Hvis du derefter mærker, at du gerne vil starte et forløb hos mig, vil den første session være et møde, hvor vi lærer hinanden bedre at kende, og vi planlægger sammen et forløb, som giver dig de bedst mulige vilkår for at opnå dine ønsker for terapien. Den første måned vil vi typisk mødes tre – fire gange, hvorefter vi sammen vurderer hvor ofte vi skal ses derefter. Alt afhænger af din unikke situation og dine ønsker.

Jeg arbejder integrativt med mange forskellige former for psykoterapi, herunder samtaleterapi, familieopstilling, eksistentiel terapi, parterapi, traume-orienteret terapi blandt andre. Fælles for dem alle er at jeg arbejder med det der er netop nu og min tilgang er altid relationel. Dvs. at vi tager udgangspunkt i de udfordringer som netop din historie giver dig i dit liv og relationer. Et forløb hos mig er unikt tilpasset til netop dig og er aldrig en bageopskrift.

Frem til 1. Oktober 2024 koster en session 500 KR, da jeg stadig er under uddannelse.

Fra 1. Oktober 2024 koster en session 900 KR, hvis du er studerende koster en session 600 KR.

Økonomisk trængt: Jeg mener, at alle skal have adgang til terapi. Hvis du er økonomisk trængt, så kontakt mig for en aftale som passer dig.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Kirke Hyllinge

Thomas Kirkevang
"Støtte på din vej i livet"
Kirke Hyllinge