Tanja Yndigegn

Ønsker du at leve dine drømme fuldt ud, men tør ikke handle på dem? Oplever du at livets omstændigheder, svære relationer eller dine egne tanker kommer til at spænde ben for det liv, du gerne vil leve? Eller har du måske svært ved at mærke, hvem du selv er eller lader dine overbevisninger om, hvad andre tænker om dig, bremse dig i at være dig selv?

Der kan være mange grunde til at ønske et terapiforløb. Ovennævnte kan være nogle af grundene. Det kan også være, at du har erfaring med stress, angst, depression, svære relationer, store livskriser eller sorg, som du søger hjælp til at bevidstgøre og bearbejde?

Uanset, hvad dit ønske for terapien er, så møder jeg dig i et trygt, nærværende og kærligt rum, hvor der er plads til alt, hvad der fylder for dig.

som terapeut møder dig med hjerte og nærvær, og en forståelse for, hvor vigtigt det er at blive mødt og set i det, der er svært og gør ondt.

Jeg arbejder med det hele menneske, hvor krop, sind og sjæl er forbundne og at kroppen husker alt det, vi har glemt og ikke har ord for. Derfor arbejder jeg med bl.a. kropsterapi, åndedræts- og yogaøvelser, energiarbejde, traumeforløsningsmetoder, tegne- og drømmeterapi samt systemisk familieopstilling.

I min terapi er der plads til, at alle de tårer, der ikke er blevet grædt kan få plads, så gamle sår kan hele og din umiddelbare glæde ved livet kan udfolde sig på ny.

København Ø