Dennis Lundtoft

Er du stoppet op for at mærke efter, hvordan livet virkelig føles? Ikke bare overfladen, men dybt ind i sjælens kroge og hjertets stille rum? Hvis du sidder med denne følelse af nysgerrighed eller længsel efter at forstå dig selv bedre, er du allerede godt på vej.

Som terapeut ser jeg det som min opgave at gå ved din side på denne indre rejse. Tænk på mig som en slags guide eller medvandrer, der har erfaring i at udforske nye terræner, og som glæder sig til at opdage dit sammen med dig.

Vi kan kigge på alt fra barndommens erindringer til sidste uges knubbede følelser. Intet er for stort eller småt, fordi alle oplevelser, gode eller dårlige, er brikker i det puslespil, der former dig som menneske. Og hvis du er åben for det, kan vi også udforske den stille ro eller de uforklarlige øjeblikke, for at få en dybere forståelse af, hvem du er.

Måske har du hørt udtrykket "krop og sind er ét." Her tager vi skridtet videre og inkluderer også det, vi ikke kan se, men kun kan føle: den del af os, der giver livet mening. Gennem en blanding af samtale, kropsbevidsthed og øvelser, arbejder vi på at finde en balance i det hele.

Jeg har været i dette felt i over 25 år, fra lederroller til workshops for par og mandecirkler. Min tilgang er formet af mange forskellige metoder og erfaringer, inklusiv coaching, kropsterapi og endda yoga, mindfulness og dybere meditation. Men vigtigst af alt er, at det tilpasses til dig og din oplevelse her og nu.

Så hvad siger du? Er du klar til en indre rejse? Det første skridt er at række ud. Jeg tilbyder sessioner både i Nørresundby og i København, og online hvis det passer dig bedre.

En standard session med mig tager omkring 90 minutter. Hvis vi mødes i Nørresundby, vil det koste 950 kr., mens en session i København ligger på 1.050 kr. For online konsultationer, der typisk varer cirka 75 minutter, er prisen 800 kr.

Hvis du har spørgsmål eller er interesseret i et længere forløb, er du hjertelig velkommen til at tage kontakt via telefon eller e-mail. På den måde kan vi sammen finde ud af, hvordan jeg bedst kan bistå dig i din personlige rejse.

Nørresundby, Fjerritslev og København

kr. 800,- / 950,-
Dennis Lundtoft
"Certificeret Integrativ somatisk traumeterapeut"