Camila Würtzgaard

Mit kald er at hjælpe folk til dybe indsigter, forståelse og forløsning på et dybere plan - og jeg elsker det!

Jeg elsker at støtte den dybe transformation via et bredt metodevalg. At se mennesker finde deres essens, forløse traumer & tidlige sår og slippe uhensigtsmæssige mønstre på vejen til at leve i overensstemmelse med den de er, inderst inde.

For mig er der ikke én rigtig vej til udfoldelsen af “det hele menneske”. Min oplevelse er, at krop, sind og ånd hænger uløseligt sammen – også terapeutisk. Kun ved at arbejde med alle aspekter af livet, er den fulde forløsning og frie gennemtrængning af livsenergi tilgængelig. Jeg gør derfor brug af mit veltrænede sanseapparat til at møde og hjælpe dig bedst muligt - altid i en ligeværdig relation og med den dybeste respekt for dig og alt, du er!

Som terapeut lægger jeg stor vægt på det relationelle aspekt, da det, for mig, er det bærende element i det terapeutiske arbejde. Gennem voksende tillid er det vigtigt for mig, at der lyses på og arbejdes med både smerten og glæden; fra den mest smertefulde rod til dine iboende ressourcer og alt, der allerede fungerer. Jeg tager altid afsæt i det, der lever i dig og anser det som værende mit ansvar at koble det med dit dybeste sår med henblik på healing heraf.

Jeg er uddannet lærer, har arbejdet indenfor specialområdet ‘autisme’ og været tilknyttet socialpsykiatrien som underviser i spiseforstyrrelsesregi. Derudover har jeg undervist i og arbejdet med unge med angst, OCD og selvskade

Vejle

"3. års studerende"