Anne Sukrita Baatrup

"Som foroven, således også forneden"

Velkommen til PlanetP  v/ Anne Sukrita Baatrup

4. års-studerende, certificeret Fag-Astrolog, Reiki Master Healer og Personal Leadership Coach med 10+ års erfaring.

Vejen til forløsning og frihed findes indeni dig...

Jeg tilbyder dig et privat og fordybende terapeutisk frirum, hvor vi sammen undersøger hvad der lever i dig. Her bliver dine følelser og tanker set og rummet, og du lærer at bygge bro mellem din krop, sind og sjæl, så du mærker, at du kommer mere og mere hjem i dig selv. Terapi handler nemlig ikke kun om at afvikle og forløse tilstande og problematikker, som fortiden har skabt. Terapi handler også om at udfolde det levende i dig, dine potentialer og livsformål. Den rejse er unikt for hvert enkelt menneske, og derfor er du noget helt særligt.

Astrologi har gennem mange år været min store passion og virke og udgør sammen med energiarbejde og krops- & psykoterapi en særlig treenighed - en helhedsorientering, som er kærligt livsbekræftende og giver dyb indre mening både nede- og oppefra. Jeg tilbyder derfor særlige astro-terapeutiske forløb,  hvor vi også inddrager dit horoskop (det store overblik) som værktøj hen imod større egenomsorg og livsglæde.

Jeg tilbyder desuden rabatordning ved køb af pakkeforløb - helt uden binding.

Lad os starte med en gratis forsamtale pr. telefon, hvor vi sammen finder ud af, om det jeg tilbyder, er den rette vej for dig.

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen i min klinik i Nykøbing Sjælland, kun 1 times kørsel fra København, som ligger i Odsherreds magiske natur. Her befinder du dig midt mellem storslåede skove og Danmarks smukkeste strande. Det giver dig mulighed for at nære din terapeutiske proces med en fordybende gåtur eller et dyb i bølgen blå efterfølgende.

Nykøbing Sjælland
Østerbro - efter aftale

Anne Sukrita Baatrup
""Du kan kun nå så højt, som du er gået dybt""