Gratis telefonsamtale

Jeg tilbyder 30 minutters gratis og uforpligtende telefonssamtale, så du kan mærke efter om jeg er den rette hjælper for dig og så jeg kan høre mere om dine ønsker for et eventuelt terapiforløb.

Forskning viser, at ca. 70 procent af din terapeutiske healingsrejse sker i det relationelle møde mellem klient og terapeut. Derfor er det vigtigt for mig, at du lige får muligheden for, at tjekke ind med mig inden du booker din første session. For det kræver tillid og tryghed at give sig hen til et andet menneske og sammen begynde den terapeutiske vandring.

Min tilgang:

Essensen af terapi handler for mig om at folde alt det liv, som bor inde i os allesammen ud. For mange mennesker er glæden og livsgnisten nemlig blevet lukket ned meget tidligt i livet således at kronisk stress og emotionel smerte er blevet en ny normaltilstand.

Derfor er jeg optaget af hvad din dybeste længsel og smerte er - både relationelt og i livet generelt.
Hvem du er i din kerne og hvordan kan du leve livet endnu mere i samklang med dit hjerte og den du dybest set er.

Jeg arbejder holistisk med krop, sind og ånd og har et dybt relationelt fokus, da meget af healingen ligger i det relationelle møde.

I et terapeutisk rum kan du få støtte til det, som du ikke fik støtte til som barn og derfor nu kæmper som voksen.
Du kan blive set med kærlige øjne, så du en dag kan lære at se dig selv med samme kærlige øjne og blive din egen kærlige forælder. Alt dette er et vigtigt element i det at gå fra at være et dys-reguleret voksent barn til at blive en emotionel moden voksen, som er i stand til at regulere sig selv.

Jeg har således fokus på tilknytningstraumer samt det at være vokset op i en dysfunktionel familie med emotionelt umodne voksne og de følgevirkninger det kan give langt op i voksenlivet som for eksempel psykisk lidelse, skam, livsstress, manglende livsglæde, selvaccept med mere.

Jeg har klinik i Ordrup på Ejgårdsvej 13, 2920 Charlottenlund

Ordrup - Ejgårdsvej 13, 2920 Charlottenlund