AG terapi

Som integrativ krops- og psykoterapeut er jeg dybt taknemmelig for det privilegium, det er at få lov til at arbejde med mine klienter. Hver dag åbner jeg døren til en verden af muligheder for forandring, healing og personlig vækst, og jeg er utroligt taknemmelig for den tillid, mine klienter viser mig, når de deler deres rejse med mig.

Mine Værdier:

Tillid, empati, respekt og autentisk nærvær er hjørnestenene i mit arbejde. Jeg stræber altid efter at skabe et trygt og støttende rum, hvor mine klienter kan udforske deres dybeste følelser og tanker uden frygt for fordømmelse. Jeg tror på, at hver person har en indre visdom og styrke, og min rolle som terapeut er at hjælpe dem med at genopdage og styrke denne forbindelse til deres eget autentiske selv.

Det Relationelle Rum:

Det relationelle rum mellem klient og terapeut er en central del af min praksis. Jeg værdsætter det dybt meningsfulde bånd, der udvikler sig mellem os, og jeg tror på, at dette bånd kan være en kilde til transformation og helbredelse i sig selv. Gennem en åben, ærlig og nærværende dialog stræber jeg efter at skabe et rum hvor der er plads til det hele menneske.

Min Tilgang:

Min tilgang til krops- og psykoterapi er dybt forankret i en integrativ forståelse af mennesket som en helhed bestående af krop, sind og sjæl. Jeg tror på, at forandring og helbredelse opstår, når vi formår at integrere alle disse aspekter af vores væsen. Derfor kombinerer jeg forskellige terapeutiske metoder og teknikker, der passer til mine klienters unikke behov og præferencer.

Personlig erfaring:

Min egen rejse har ført mig gennem dyb smerte og sorg. Jeg har kendt til et liv præget af intens angst og konstant stress, der ofte førte til kollaps i længere perioder. Jeg har erfaret isolationens og afstandens ensomhed og har følt mig låst fast i en søgen efter lykke, der alt for ofte afhang af andres handlinger og meninger.

Denne rejse har været en transformation, hvor jeg har været nødt til at konfrontere og integrere min smerte. I dag står jeg forankret i mig selv og tilbyder mine klienter et møde, hvor smerten anerkendes, men hvor der også fokuseres på transformation og på at finde lysglimtene midt i mørket.

Mit største ønske er, at ethvert menneske må opleve roen og kærligheden i sig selv, og de helende kræfter der ligger heri.

Amalie Geoffroy
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2022 og Certificeret Integrativ Somatisk Traumeterapeut i 2023"