Dorte Liiv Vilsgaard

Bekymrer du dig om hvordan du stopper nedarvede uhensigtsmæssige familiemønstre, så du ikke giver det videre til dine børn? Eller længes du efter at være mere selvkærlig? Har du en krop der forsøger at fortælle dig noget, men forstår ikke hvad...

Krop, sind, sjæl og dine omgivelser påvirker den du er. Ved at finde frem til dine ressourcer, mærker du dig selv bedre, og kan tage de rigtige valg for dig.
Du vil kunne leve dem ud til dit bedste, og du bliver mere nærværende og forstår at skabe tættere relationer. Du tilfører dit liv endnu mere kærlighed.
Jeg virkelig elsker at støtte kvinder til at udfolde sig, til at blive stærkere, mere livsglad og bevidste kvinder. Og det vil glæde mig at følge dig på vej videre i livet.

Du er velkommen til at ringe til mig. Det koster ikke noget at forhøre dig, og mærke efter om der er kemi for et givende samarbejde.

Grenå - Fjellerup

Dorte Liiv Vilsgaard
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2018"
Fjellerup Bygade 13