Rikke Bergsten

Terapi er ikke en mirakelkur, men mirakler kan ske, når vi begynder at kigge indad for at forstå os selv og vores mønstre. Og det kan gøre underværker at få støtte og hjælp til at undersøge, hvad der egentlig er på spil, når livet strammer eller gør ondt. For mig handler terapi dybest set om at komme til at leve bedre og mere fuldt i det liv, du lever – lige nu og her.

At gå i terapi er at tage et vigtigt ansvar for sig selv. Det kræver både vilje og mod. Til gengæld er belønningen stor, når vi bliver i stand til at forstå vores mønstre og forsvar, og hvorfor vi på et tidspunkt i vores liv var nødsaget til at skabe dem. Så bliver vi nemlig i stand til at tage os mere kærligt og hensigtsmæssigst af os selv og vores følelser. Min fineste opgave som terapeut er at støtte dig i at træde nærmere dig selv. Ingen terapeut har dine svar, men en god terapeut kan hjælpe dig med at sortere i tanker og følelser, og finde dine egne svar.

Terapi hos mig består af en god blanding af samtaleterapi, kropsterapi og terapeutiske øvelser. Du kan altid forvente, at der er plads til dig og der er aldrig nogen bestemt form eller metode du skal passe ind i. Det vigtigste er, at det sker i dit tempo og at du føler dig tryg hele vejen.

Jeg tilbyder terapi i smukke landlige omgivelser lige mellem Køge, Herfølge, Haslev og Ringsted. Jeg glæder mig til at møde dig.

I nærheden af Køge, Herfølge, Haslev og Ringsted

Rikke Bergsten
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2021"
Madelung 3