Knud Thorbjørn Hansen

Terapi er for mig en unik mulighed på livets rejse til at få forløst gamle traumer, få helet gamle relationelle sår og tilknytningsforstyrrelser, få skabt mening og indsigt – få ny betydning og medindflydelse i eget liv.
Misbrug, traumer, smerter – er for mig sunde symptomer på noget, som er kommet ud af balance.

Jeg har fokus på det hele sunde menneske – dets krop, sjæl og ånd.
Jeg arbejder relationelt, helhedsorienteret, undrende og kreativt  - og på en omsorgsfuld, anerkendende og praktisk måde.
Jeg hjælper med at få genskabt balance, bidrage til nye indsigter, værktøjer og handlekraft, så du bedre kan håndterer:

♥ Relationelle udfordringer
♥ Afhængighedsproblemer
♥ Manglende selvværd, livslyst og retning i livet

Jeg er overbevist om, at vi alle har en iboende højere kraft. Denne kraft oplever jeg er nært forbundet med vort hjerte, og når vi lever i overenstemmelse hermed, bliver vi fyldt med en ustoppelig sund energi og hjertekraft. Denne kraft arbejder jeg energetisk og kropsorienteret med.

Jeg er Reg. Psykoterapeut med speciale i relationer og misbrug – og er herudover uddannet Specialpædagog (misbrug), underviser og coach i personligt lederskab, formidling og medmenneskelige relationer.
Jeg arbejder med enkeltpersoner, par, grupper i pædagogiske institutioner og virksomheder.
Jeg udvikler og gennemfører terapeutiske forløb, seminarer, workshops, pædagogiske kurser, supervision og foredrag.

Jeg har et solidt erfarings- og livsgrundlag fra ind- og udland. Far til fire og med et bredt interesseområde.

Jeg tilbyder relationel spirituel integrativ krops- & psykoterapi i Viborg, i gåafstand fra bus- og togstation og med p-plads lige ved klinikfællesskabet.

Tilbyder terapi i

Viborg klinikfællesskabet: Relationsterapeuterne

Denne terapeut tilbyder desuden også terapi online

Priser