Karoline Marie Jørgensen

Udover min psykoterapeutiske uddannelse fra Tobias-Skolen, har jeg en baggrund som ID Lifecoach, familierådgiver og massageterapeut.

Det dybe møde, der opstår mellem mennesker, når vi åbner op til vores inderste, er det, der optager mig. Herfra kan smerte forløses og længsler udleves som autentiske og kraftfulde potentialer.

Når vi i en tryg og omsorgsfuld relation får mulighed for at blive spejlet og konfrontere de sår, der vækkes, bliver terapien et meget brugbart værktøj, som du kan bruge, når du går fra sessionen.

Mange mennesker er idag enormt reflekterede og gode til at analysere egne mønstre og udfordringer. Alligevel er det svært at få bugt med disse mønstre. Vi rammes igen og igen lige der, hvor det gør allermest ondt. I vores dybeste sår. Terapi hos mig består i mere end at genfortælle din historie. Jeg har en holistisk tilgang til terapien, og arbejder derfor med både krop, sind og ånd, med fokus på nu’et, som fænomenologisk set rummer din fortid og fremtid.

Jeg tilbyder i øvrigt lifecoaching og familierådgivning - læs mere på min hjemmeside.

Odder
Aarhus

Karoline Marie Jørgensen
"Certificeret Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut i 2021"