Camilla Cikeline Schiønning

Hos mig er der fokus på det hele menneske. Jeg lægger vægt på at skabe et frit, trygt og nærværende rum, hvor du kan give slip, være dig selv, og vi sammen kan arbejde med dine udfordringer og hjælpe dig til, at skabe en bedre relation til dig selv, din krop og til andre.

Jeg gør brug af forskellige redskaber som samtaleterapi, tegneterapi, familieopstilling og bevidstgørelse af kroppen gennem bevægelse og briksarbejde. Vi finder sammen ud af, hvad der er bedst for dig. Vigtigst er, du ved, at det hele sker i dit tempo og at jeg støtter dig, hele vejen.

Jeg tilbyder altid en 15 min gratis og helt uforpligtende telefonsamtale inden et møde, så du har mulighed for at mærke efter, om det er det rigtige for dig.

"Færdiguddannet i 2026"
Camilla Cikeline Schiønning