Terapi hos Dorte Liiv Vilsgaard

"Jeg valgte at gå i terapi hos Dorte, bl.a. fordi hendes uddannelse indeholder meget egenterapi, så jeg er sikker på, at min terapeut ikke vælter frem med sine egne problemer. En af de ting, jeg gerne ville opnå igennem terapien, var at komme i dybere kontakt med min spirituelle side. Jeg har fået øje på langt flere kvaliteter i mig selv."

Christina, 42år, Ufrivillig hjemmegående

"Til min store overraskelse, var det ikke svært at finde tilliden til terapien, selvom tillid er mit store issue. Jeg er stadig målløs!"

Steen, 45år, klargøringsmand

"I en stresset verden, med drøn på, kan man have brug for at nulstille. I et fag, hvor jeg selv er givende, er det nødvendigt at tanke op.
Dette er det perfekte sted.
Jeg kommer ned i gear, finder den indre ro og der opbygges energi. Jeg går derfra som et genfødt menneske."

Preben, 44 år, fysioterapeut

"Det har virkelig åbnet mine øjne for min måde at leve holistisk på. Det har været fantastisk spændende og jeg har fået så mange aha oplevelser. Tak for dig søde ven <3"

Gitte, 38 år, førtidspentionist

"Jeg var gået ned med stress, og havde bare SÅ meget brug for at føle ro i krop og hoved. Det har jeg fået. Og teknikker til at håndtere stressen, når jeg møder den igen. Som ekstra bonus har jeg fået mod til at starte op selvstændigt.

Tove, 37 år, regnskabsassistent

DORTE LIIV VILSGAARD