Trine Jalk

Som terapeut er min drivkraft det dybe og respektfulde møde med et andet menneske, og omdrejningspunktet for min terapi er det relationelle arbejde.

Min vigtigste opgave som terapeut er at skabe et nærværende, ufordømmende og kærligt rum, hvori du som klient kan lade dig blive set, som den du dybest set er.

Jeg arbejder med det hele menneske ud fra den terapeutiske tilgang, at traumer, chok og negative prægninger i løbet af opvæksten og det levede liv sætter sig i og påvirker de psykologiske, kropslige og energetiske lag i mennesket. Samtidig arbejder jeg såvel transgenerationelt som transspirituelt ud fra den tilgang, at prægninger og overbevisninger bringes videre igennem generationer, således at disse kan opleves som egne tyngende og begrænsende overbevisninger. Ligeledes kan traumer og chok fra tidligere liv påvirke det nuværende liv i form af ubevidste og dybe overbevisninger og begrænsninger.

Mit fokus som terapeut er at hjælpe dig til at møde, rumme og bearbejde fastlåst energi, hele svære oplevelser eller traumer samt til at revurdere dit forhold til dig selv, til andre mennesker og til livet.

Knebel

kr. 550,-