Mads Christian Nielsen Damiri

Første session er gratis, da kemi og sammenspillet mellem klient og terapeut har stor betydning. På denne måde får du en gratis muligheden for at opleve, hvordan jeg arbejder terapeutisk og hvordan det ville være at arbejde med mig som din terapeut. Herefter taler vi om, hvad der ville være bedst for dig fremadrettet.

Min terapiform har hele tiden for øje, hvad du ønsker at få ud af terapien. Herefter tager vi det der kommer med teorien i baghovedet og sessionen i fokus.

Det intense og ægte møde der opstår mellem to mennesker, når man kommer ned i det sårbare. Der hvor det der tæmmes og gemmes stadig lever. Det er det der fascinerer mig dybt. Inspirerer og driver mig.

Med et holistisk udgangspunkt, vil vi sammen gå nysgerrigt ind og undersøge, hvordan det har været, og hvordan det er at være dig og derudfra, hvordan din historie støtter og udfordrer dig.

Min terapiform tager afsæt i den holistiske tilgang til mennesket. Jeg vægter nærværet med klienten højt, om det er i samtale, kropsterapi eller andre anvendte redskaber, så er nærværet et grundelement i alle sessioner.

Tilbyder terapi i

Aarhus