Susanne Amsinck

Få hjælp til at tackle de svære ting i dit liv.

Jeg tilbyder psykoterapi og parterapi i min private praksis i Brabrand og ved Klinikken ved Åen i Aarhus C.

Jeg har særlig viden og erfaring med behandling af stress, depression, angst, ensomhed, sorg, selvværdsproblematikker, eksamensangst og konfliktfyldte svære relationer.

Jeg lægger vægt på at skabe et trygt, tillidsfuldt og fortroligt rum, som emmer af nærvær og støtte foruden nænsom udfordring og retning. Der er styr på faglighed og etik samtidig med, at der er masser af hjerterum til vækst og udfoldelse.

Som klient hos mig får du konkrete redskaber i hånden til at bryde gamle, negative mønstre og skabe nye positive spor i dit liv.

Jeg arbejder med samtale- og kropsterapi og inddrager en bred vifte af forskellige terapeutiske metoder og værktøjer – alt efter mine klienters behov.

Jeg brænder for at hjælpe mine klienter til at nå deres mål og inderste længsel, og det er en opgave, som jeg går til med stor ydmyghed og respekt.

Jeg tilbyder indviduel terapi, parterapi og åndedrætsterapi.

Jeg er oprindelig uddannet biolog og har en lang forsknings- og ledelseskarriere bag mig. Deruodver har jeg arbejdet i NGO branchen. I 2023 blev jeg uddannet Spirituel Integrativ Krops- og Psykoterapeut ved Tobiasskolen. .

Jeg er medlem af Foreningen af Danske Psykoterapeuter (FaDP).

Læs mere: www.susanneamsinck.com

Aarhus

kr. 750 (rabat ved forløb)
Susanne Amsinck