Claudia Munk

Jeg tilbyder terapi i hyggelige og trygge rammer, i hjertet af Hillerød⭐️

Jeg er 3.års studerende på Tobias skolen som integrativ krops-& psykoterapeut, hvor jeg selv går i supervision og har egenterapi hos egen terapeut⭐️

I mit arbejde som kommende psykoterapeut bruger jeg mange forskellige metoder som bl.a.

Åndedræt terapi
Tegneterapi
Energiarbejde ( på briks)
Kropsterapeutisk massage ( på briks)
Familieopstillinger bl.a. på filt
Tidslinje hvor vi sammen dykker ned i dine store livsændringer som kan have skabt traumer.
Indre barn

Ønsker du at arbejde i dybden med dig selv ved en bred holistisk og spirituel tilgang, hvor krop, sind og ånd hænger sammen?
Så kan jeg hjælpe dig med at, finde ind til dine sande potentialer og kvaliteter,som du måske har lagt ned i skyggen som barn.
Sammen går vi på opdagelse i dit indre ved hjælp af særligt udvalgte metoder der støtter og nærer netop den proces du har brug for, til forløsninger og integration af nye indsigter, så du kan leve udfra det helt naturlige autentiske sted i dig.
Under nænsomhed, tryghed og kærlig støtte vil jeg hjælpe dig i dit tempo ,til at se og mærke din kraft ,din verden fra nye perspektiver, udfra det sunde ståsted i dig⭐️
Mit ønske for din terapi, er at hjælpe dig til forløsning af gamle traumer og handlemønstre der spænder ben for sund vækst af
potentialer i dit liv☘️

90 min min.